A dream come true



Heeeeejjjjj!
Ostatnio może nie wyceniłam się jakąś szczególną wybitnością jeśli chodzi o posty, a to wszystko z powodu braku czasu, ale postaram się nadrobić zaległości, choć będzie to trudne, ponieważ teraz wyjeżdżam i kompletnie nie mam pomysłu jak to wszystko obmyślić (dodawanie nowych notek). Jak już może zauważyliście po jakości powyższego zdjęcia, zostało one wykonane lustrzanką :) Tak! Dostałam w końcu bardziej zaawansowany aparat (Nikon D3200), to będzie moje pierwsze podejście do lustrzanek i muszę Wam powiedzieć, że jak na razie wszystko jest cudownie, w obsłudze jest banalny (nauczyłam się wszystkiego w zaledwie jeden dzień). Jestem chyba aktualnie najszczęśliwszą osobą na ziemi, ponieważ będę mogła teraz udostępniać na moim blogu masę lepszych jakościowo zdjęć, które mam nadzieję będą cieszyć Wasze oko ;)






A wy mieliście kiedyś okazję skorzystać z lustrzanki? Posiadacie jakąś? Jaki model? Jesteście z niej zadowoleni?

Share:

7 komentarze

  1. warto wierzyć i miec marzenia:)

    www.turqusowa.blogspot.com
    Zostaw po sobie ślad - napisałam notkę o współpracy z lovelywholesale - wszystkie, nawet małe szczególy :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, z lustrzankami miałam styczność, lecz sama niestety nie posiadam, ale mam nadzieję, że niedługo będę mogła być jej dumną posiadaczką. :D
    Zdjęcia naprawdę ładne. ^^

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio kupiłam sobie nikon d3100 jest super bardzo polecam
    co powiesz na wspólną obs? livka-livs,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam nikona D 3100 i lubie go bardzo :))

    mój blog click

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam lustrzanki ale zbieram pieniądze ;) piękne zdjęcia !

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są na prawdę świetnej jakości! Zazdroszczę lustrzanki ;) Ja zbieram na Nikona D500 :)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zbieram na Nikona D3100 :)

    może wspólna obserwacja? :*

    http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń