SPRING OUTFITS - ROMWE

Hej!
Jest środa, a ja znalazłam czas aby coś napisać, dodać i pokazać, że żyję. Jestem ostatnio tak zakręcona, dziś *patrzy na zegarek*, tak jeszcze dziś (aktualnie jest 22.31) miałam tyle kartkówek i testów w ciągu jednego dnia, na dodatek będąc jeszcze od świtu do wieczora w szkole. Po co dać nam odrobinę luzu w trzeciej klasie, jeśli można jeszcze wycisnąć z nas ostatnie soki ;)
Jestem tak bardzo zmęczona, że nawet zdarza mi się przysnąć na sekundę na lekcji, szybko się "otrząsnąć" i walcząc z ociężałymi powiekami, te znowu się zamykają. Po prostu jestem śpiochem, a śpiochy potrzebują snu, jak uzależniony palacz papierosów. Nawet teraz piszę z jednym okiem otwartym, a drugim zamkniętym. Nie wiem jak dotrwam do końca tygodnia. Życzcie mi powodzenia ;)
Aaaaa! Zapomniałabym!
Dla rozluźnienia przygotowałam dla Was kilka wiosennych outfitów (a może już bardziej letnich?). Wszystkie ubrania, buty, akcesoria są z  ROMWE




      

Share:

12 komentarze

  1. Świetne outfity, szczególnie wszystkie buty są super :)
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacje!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Same ladne rzeczy c:

    autographsandthoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moda coraz bardziej mnie zadziwia.. :P chociaż sukienka, bluzka i pierścionek - super! Współczuję wyciskania z was wszystkiego :)
    http://bez-zahamowan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarna spódniczka wygrywa!
    Świetne buty :3
    Ja też jestem ostatnio strasznie zakręcona, za dużo spraw na głowie ;__;

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. czarna spódniczka, biała bluzka i czarne buty na niskiej platformie...jak znalazł na zakończenie roku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pierwsze buty i spódniczka są śliczne ♥
    Obserwuję ♥
    http://magicloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zestaw numer jeden, prawie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie buty:)
    M

    OdpowiedzUsuń