WARSAW HOLI FESTIVAL 2016

Wczoraj. Wstałam, zjadłam śniadanie, umyłam się, ubrałam i zaczęłam się przygotowywać na WARSAW HOLI FESTIVAL, czyli FESTIWAL KOLORÓW. Wyciągnęłam GoPro i cały potrzebny sprzęt, spakowałam parasolkę, okulary oraz inne niezbędniki.


Po południu pojechałam do centrum handlowego spotkać się z koleżanką. Pooglądałyśmy sobie różne rzeczy i poszłyśmy coś zjeść. Nagle na dachu Złotych Tarasów pojawiły się strugi deszczu. Ciągle lało, bez przerwy. Zostałyśmy jeszcze chwilę w środku, a później postanowiłyśmy, że damy radę i pomimo takiej pogodowej przeszkody dotrzemy na miejsce. Wyjęłam parasolkę i wyruszyłyśmy na przystanek autobusowy. Burza była okropna, a przejeżdżające samochody ochlapywały innych przechodniów. Nas na szczęście to nie spotkało.
Dotarłyśmy na miejsce, przestało padać. Od razu sięgnęłyśmy po kolorowe proszki i razem z innymi zaczęłyśmy się bawić. Impreza odbywała się nad Wisłą w barze. Wszystkiemu towarzyszyła świetna muzyka oraz kolorowe, uśmiechnięte twarze.
Bardzo dobrze to wspominam, świetna zabawa. Potem udałyśmy się na spacer wzdłuż Wisły i na Starówkę, gdzie cięgle spotykałyśmy się z zabawnymi spojrzeniami przechodniów.
Sporo osób narzeka na niedomycie się z kolorowego proszku, choć mi udało się zmyć wszystko bez problemu, przynajmniej z ciała, bo ubrania jeszcze nie zagościły w pralce, czekają w koszu na swoją kolej. Mam nadzieję, że zejdzie.
By wam przybliżyć całe wydarzenie, zachęcam do przejrzenia zdjęć i obejrzenia krótkiego filmiku :)









Share:

6 komentarze

  1. Festiwale kolorów to coś cudnego, byłam na takim w Krakowie. Atmosfera jaka tam panuje jest wprost nie do opisania, u nas ludzie do siebie podchodzili i się przytulali! Super wyglądałyście! *-*

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. What A Wonderful World !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Świetne zdjęcia :)
    Zawsze chciałam się wybrać na taki festiwal jednak nigdy nie było mi po drodze, ale widzę po zdjęciach że jest tam cudownie! http://mluucyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. MEGA!! Mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane wziąć w tym udział! Świetne wspomnienia Wam zostaną:)<3

    http://www.justcleo.pl/2016/06/personalised-gift-ideas-for-someone.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna relacja, bajecznie kolorowe zdjęcia a filmik - wisienka na torcie!
    ANKA

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń