#1 post

Hej!

Mam na imię Karolina. Interesuję się modą, fotografią, muzyką i sportem.
Ale... Po co piszę tego bloga?
Sama się sobie dziwię, ale kiedy natknęłam się na bloga lucyandlucy1 oraz ssarusska, jakoś dostałam natchnienia, aby sama rozpocząć taki nowy dział w swoim życiu. Wracając do tych dwóch wcześniej wymienionych bloggerek, pod postem koniecznie podam wam adresy, bo te blogi są cudowne! Pomyślałam więc, że fajnie by było również zrobić coś takiego. Głównie moje posty będą dotyczyły mody, dzisiejszych trendów, problemów, a w skrócie: WSZYSTKIEGO! :) 
Od razu ostrzegam, że posty będą dodawane (tzn. będę się starała) średnio co tydzień, ale niczego nie gwarantuję, ponieważ cała sprawa zależy od czasu i możliwości, więc notki będą zapewne udostępniane nieregularnie przez kilka pierwszych miesięcy, a później myślę, że to wejdzie w mój taki jakby obowiązek ;)
No i co mogę jeszcze napisać? "Spotykamy się" w następnym poście! 
__________________________________________________________
A oto 2 cudowne blogi: 
http://lucy-luucy.blogspot.com
http://ssarusska.blogspot.com
+
Piszcie swoje opinie w komentarzach :)


Share:

1 komentarze

  1. Powodzenia, po prześledzeniu całości bloga widać ogromny postęp, świetne zdjęcia, outfity, nurtujące tematy i oby tak dalej....udało Ci się!!!!
    x

    OdpowiedzUsuń