✿✿✿Daisies ✿✿✿


Heeej!
Dzisiaj przychodzę do Was z takim, a nie innym OOTD ( tak by the way OOTD znaczy Outfit Of The Day ). Jeju, nawet nie wiecie jakie szczęście mnie rozpiera, jak sobie pomyślę, że mamy te cztery pełne dni laby! :) Mam tyle pomysłów i już sobie nawet trochę nimi zagospodarowałam czas, ale dalej mam tyle myśli w głowie:
 "taaak poczytam sobie książki" 
"zacznę trzeci sezon American Horror Story" 
"napiszę dużo postów na bloga" 
"spędzę ten czas aktywnie" 
itd... 
Ale tak naprawdę, to nic mi się w zupełności nie chcę, tylko SPAĆ. I co tu zrobić? Wyjątkowo dzisiaj się zmobilizowałam i stwierdziłam, że nie przeleżę całego dnia w domu, tylko wyjdę na spacerek :) Było bardzo fajnie, pogoda dopisuje, nie jest ani gorąco ani zimno - w sam raz :)



sukienka - new look buty - converse wianek - hand-made


A jak wy spędziliście dzisiejszy dzień?
✿Macie jakieś pomysły na ten długi weekend?
✿O czym chcielibyście następny post?





Share:

2 komentarze