LBA - Liebster Blog Award


Heeeej!
Jak już może się domyślacie, zostałam nominowana do LBA - Liebster Blog Award przez Alice, bardzo Ci dziękuję :)
Ale co to jest?
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

A o to pytania, które otrzymałam:
1. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
Dobre pytanie :) Założyłam go ze względu, że interesuję się modą i lubię prowadzić bloga :)
2. Skąd czerpiesz inspirację?
Czerpię ją między innymi z internetowych stron sklepów, z innych blogów (lucyandlucy1, ssarusska itd.) oraz ze wszystkiego co mnie otacza.
3. Jakiej tematyki blogi najbardziej cię interesują?
Najbardziej to chyba modowe/lifestylowe i z różnymi opowiadaniami oraz poradami.
4. Masz jakieś plany związane z blogiem, których jeszcze nie udało ci się zrealizować?
Mam mnóstwo pomysłów, ale tu nie chodzi o zrealizowanie ich lecz bardziej chodzi o to, że po prostu się waham, bardzo chciałabym prowadzić jeszcze konto na youtubie, ale uważam, że mam zbyt mało czasu :/
5. Masz jakieś blogowe 'idolki'?
lucyandlucy1 :)
6. Gdybyś mogła pozbyć się jednej ze swoich wad to którą byś zlikwidowała?
Wszystko zapominam :/ Chętnie zlikwidowałabym tę wadę :)
7. Wchodzisz na blogi osób komentujących twoje posty?
TAK :)
8. Chciałabyś współpracować z jakąś firmą? A jak tak to z którą?
Chyba każdy by chciał :) Jeśli chodzi o mnie to bardzo bym chciała nawiązać współpracę z sheinside, choices, albo jeszcze jakąś inną firmą :)
9. Co najchętniej robisz w czasie wolnym, poza blogowaniem oczywiście?
Kocham oglądać filmy, czytać książki, pójść na basen, wyjść gdzieś z przyjaciółmi itd.... :)
10. Chciałabyś kiedyś działać także jako vlogerka, czy skupić się tylko na blogowaniu?
Właśnie jak już wcześniej napisałam, chciałabym, ale mam zbyt mało czasu :/
11. Miałaś kiedyś chęć usunięcia bloga?
Tak, był taki moment :/ Miałam różne myśli, ż eto jest tak naprawdę marnowanie czasu, beznadziejne itd., ale stało to się moim hobby :)

Moje nominacje:

Pytania:
1. Lubisz spódnice?
2. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
3. Dlaczego założyłaś bloga?
4. Nawiązałaś już jakąś współpracę?
5. Buty na płaskiej powierzchni vs. na obcasie
6. Nosisz jakieś bransoletki?
7. Twoje ulubione miasto z Polski?
8. Jakie jest twoje hobby?
9. Plecak vs. torebka
10. Nosisz okulary korekcyjne?
11. Lubisz malować paznokcie?

Serdecznie zachęcam do zabawy i komentowania! :)
Ważne!!!!!!
Wejdzie w ten link to dowiecie sie wszystkiego :) proszę :)

Share:

1 komentarze

  1. Świetne odpowiedzi !
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń